onsdag 1 april 2015

Anmälan Snapphanefejden!

I dagarna kommer ni att få hem en anmälningsblankett till Snapphanefejden. Om någon tappar, glömmer, är sjuk eller av någon annan anledning missar att få hem lappen kan ni läsa den här och skicka anmälan via mail till scoutnasum@gmail.com Ringa eller sms:a till Ann-Sofie 0709400599.

Anmälan Snapphanefejden
Söndagen den 3 maj är det dags för Snapphanefejden. Där kommer scoutkårer från Snapphanescoutdistrikt att mäta sin scoutkunskaper med varandra. Snapphanefejden går av stapeln på distriktets lägerplats i Hultet strax norr om Glimåkra. För att vi ska komma dit behöver vi föräldrar som kan skjutsa scouterna dit. Vi kommer också att behöva föräldrar som kan följa med patrullerna under fejden då ledarna för scoutkårerna kommer att vara placerade på olika kontroller i skogen.

Glöm inte att ta med vad du vill ha att äta och dricka under dagen. Kläder efter väder, vi kommer att vara ute hela dagen.
Vid frågor ring Ann-Sofie 0709400599
7:50 samling skolans parkering.
9:00 samling Hultet
9:30 start Snapphanefejden.
16:00 ca avslutning med prisutdelning.
___________________________________________
Jag kommer att delta i Snapphanefejden.

Namn_________________________________

Förälders namn:____________________________

Jag kan skjutsa barn till och från Hultet ( )
Jag kan inte skjutsa barn till och från Hultet ( )

Jag kan följa en patrull under snapphanefejden ( )
Jag kan inte följa en patrull under snapphanefejden ( )


Lämnas till Mimmi eller Ann-Sofie senast torsdagen den 16 april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar