måndag 15 april 2019

Dags för Snapphanefejd!

Anmälan Snapphanefejden
Söndagen den 5 maj är det dags för Snapphanefejden. Där kommer scoutkårer från Snapphane scoutdistrikt att mäta sina scoutkunskaper med varandra. Snapphanefejden går av stapeln på distriktets lägerplats i Hultet strax norr om Glimåkra. För att vi ska komma dit behöver vi föräldrar som skjutsar. Vi kommer också att behöva föräldrar som kan följa med patrullerna under fejden då ledarna för scoutkårerna kommer att vara placerade på olika kontroller i skogen.

Glöm inte att ta med vad du vill ha att äta och dricka under dagen. Kläder efter väder, vi kommer att vara ute hela dagen.
Vid frågor ring Karin 0709-686073. Anmälan senast 22 april, lämna lappen eller fota den och skicka med mms.
7:50 samling skolans parkering.
9:00 samling Hultet
9:30 start Snapphanefejden.
16:00 ca avslutning med prisutdelning.
____________________________________________________
Jag kommer att delta i Snapphanefejden.

Namn:_________________________________

Förälders namn:____________________________

Jag kan skjutsa barn till och från Hultet ( )
Jag kan inte skjutsa barn till och från Hultet ( )

Jag kan följa en patrull under snapphanefejden ( )

Jag kan inte följa en patrull under snapphanefejden ( )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar